alej

alej

sobota 2. prosince 2017


Ptačí advent....:-)

...někteří už vědí....:-)...co je tím myšleno...:-) Prostě jsem se zamilovala do těchto malých, kýčovitých ptáčků....toužila jsem po nich už loni a letos jim neodolala. Já vím, že se asi k tomu našemu stylu moc nehodí....ale někomu taky nevadí, že si vezme růžové tričko k červené sukni...:-))))) Tak já mám letos k těm našim hvězdičkám a stromečkům.. ptáčky...:-) Začalo to jedním a teď už mám celé hejno...Správně patří na stromeček, nebo jsem to tak zamýšlela...ale přece je zatím nechám dusit v papíru...:-)))











                                                 ....a tady...kdo hledá... najde....:-)))




                                                                    Pěkný večer

                                                                           S:-)

2 komentáře:

  1. Nádhera Sabi, jen by mě moc zajimalo, kde se daji sehnat ty dřevěné květináče? A svicny? Je u vás moooc utulno❤🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkuji...:-) Květináče jsou z H&M, svícny internet...ale teď fakt nevím co to bylo za stránky....musela bych pohledat...:-) Přeji krásnou... první adventní neděli...S:-)

      Vymazat