alej

alej

sobota 16. prosince 2017

Jak málo stačí k radosti.... 

...ať žije Bonami...:-)...Letos jsem si tam udělala opravdu hodně radosti a nakoupila jsem tam i spoustu dárečků, ze kterých mám také velkou radost a těší se až budou pod stromečkem rozbalené..:-)
A tenhle hrneček byla láska na první pohled a když jsem ho vybalila, byl hezčí než na fotce...a ten jsem si nechala..:-))) vyfasoval chlupatou bambuli z Nanu Nana a fakt mu to sekne...:-)...







                                                                    ....napečeno...:-)
                                                           ...letos ale jen tak střídmě...
                                                                              :-)




                                                               Pěkný  adventní podvečer...
                                                                                S:-)

2 komentáře:

  1. Hrneček je hezounký a s bambulí a cukrovím to nemá chybu :-).
    Hezký večer a pěknou zítřejší už třetí adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Přeji krásnou adventní neděli🎄

    OdpovědětVymazat