alej

alej

čtvrtek 7. prosince 2017


Poklady z půdy...

...úplně jsem na ně zapomněla...Někdo asi čekal něco jako po babičce, ale to se na naší skoro nové půdě nenajde....ale i tyhle svícínky jsou pro mě poklad. Úplně jsem zajásala, když jsem je vylovila z krabice, která byla několik let zalepená a zastrčená v rohu...:-))) Jen jsem si uvědomila, jak jsem hrozná, když si ani nepamatuji co máme... A to si každý rok říkám...."Letos už nic nekoupím...!"....no...tak to se mi asi nepovede...Já totiž strašně ráda jásám...:-))))






                                                      Krásné předvánoční dny

                                                                    S:-)

5 komentářů:

  1. Ty jsou ale krásné. A v létě z nich budou vázy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...to asi ne...ta cinkrlátka nejdou sundat...:-))) Alespoň se mi neokoukají...:-)))
      Moc děkuji za komentář a přeji krásný adventní čas...S:-)

      Vymazat
  2. Teda to jsou krásné svícínky.
    Hezký víkend, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to určitě potěší, když se objeví něco, na co člověk už dávno zapomněl. Taky se mi to někdy stává :) Krásné chvilky při svíčkách přeji :)

    OdpovědětVymazat