alej

alej

úterý 30. ledna 2018

Sněženky...

...vlastně jsem si nikdy nevšimla, jak jsou tyhle kytičky krásné....Dneska mě sluníčko vytáhlo na zahrádku... a tak jsem se šla mrknou, co tam zůstalo v květináčích, protože jsem hrozná...:-))...a tak krásně tam na mě vykukovaly z podkeře, že je skoro nebylo vidět....a já jsem si chtěla kousíček toho skorojara přinést domu...snad mi to odpustí...:-) Kéž by to už takhle zůstalo....nemusím zimu ani sníh...a tak moc se na to jaro těším ....No...otevřu oči a půjdu si zase připravit kabát...:-)))





                                                                   Pěkný zbytek dne...

                                                                              Sabi ♥

9 komentářů:

  1. Jsou krásné :-) Sabi prosím odkud máte ten svícínek, ve kterém máte ty sněženky ?
    Děkuji, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ifantazie....http://www.ifantazie.cz/produkt/40096051_svicen-bruno-pro-cajovou-svicku...jde použít buď na čajovku nebo na vysokou úzkou svíčku...je tomu uzpůsobený. Jen mi přijde trochu vratký...:-(, což je škoda, protože je opravdu moc hezký...Pěkné dny Jituš...S:-)

      Vymazat
  2. Taky jsem objevila na zahrádce sněženky. Sníh odtál a ony na mne vykoukly. Jsou to poslové jara, ale přeci jenom je to ještě brzy.
    Hezké fotky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že je ještě brzy.....:-)...ale i tak už by to jaro mohlo přijít:-)) Pěkný den Hani..S:-)

      Vymazat
  3. Ty sněženky jsou nádherné. Něžnost a dokonalost.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem si toho pořádně nikdy nevšimla...:-) Jsou krásné...Pěkný den Kamčo...S:-)

      Vymazat
  4. Jsou nádherné a musím se přiznat, že jsem si je taky nikdy detailněji neprohlížela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě taky ne...:-))) Jsou jako sukýnky...:-)

      Vymazat