alej

alej

pátek 6. dubna 2018

Jaro se blíží....:-)

byť se teď zase trochu ochladilo, víkend by měl být krásný a já věřím, že už to tak zůstane...:-) Velikonoce jsem pomalu uklidila a už toho asi moc dekorovat nebudu. Spíš dekorace začnu pomalu balit....Těším se na nový domov, ale do stěhování se mi nechce...:-)))....mít tak prsten co měla Arabela....otočit...a bylo by...:-)))  Nebo zavřít oči a ráno se probudit v nové ložnici...:-)...Takže zatím se stále těším jen na to jaro...:-))))







                                                          Přeji všem krásné jaro....

                                                                           Sabi  ♥

4 komentáře:

  1. Já se předloni na stěhování těšila jak malá, stěhovali jsme se tři týdny před Vánocemi a ani zdaleka nebylo hotovo, ale asi jsme byli v jiné situaci a neměla jsem tak krásné bydlení jako ty, ale všechno se zvládlo. Přijeli mladí, přiložili ruce k dílu a Vánoce už se slavily v novém. Držím palce ať to všechno zvládnete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vlasti...:-)Já se taky těším....ale máme strašně věcí...a byť si řeknu, že vezmu jen opravdu to co používáme...tak znáš to...:-)))Ale jinak už se taky moc těším:-) Přeji krásné jaro....S:-)

      Vymazat
  2. Já jsem taky nabrala spoustu věcí, ale máme jenom malý domek tak jsem to zase musela začít přehodnocovat co vážně potřebuju a co ne a teď po víc jak roce už ten problém nemám a jak jsem se naučila zbavovat se věcí je to děsná úleva :D

    OdpovědětVymazat
  3. Stěhování z bytovky do domu mám za sebou, ale je to už nějaký ten rok. Přebírala jsem věci,hodně jich sebou nevzala, ale za dobu bydlení v domě mám zase něco nahromaděné :-).
    Tak hezké jarní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat