alej

alej

sobota 28. dubna 2018

Sakura....

...jsem do ní úplně zamilovaná... mám z ní obrovskou radost....a těším se až bude jednou velká...
Dneska jsem v alejce přesadila pár keříků...a pak jsem si myslela, že zlikviduji bobkovišně o kterých jsem se domnívala, že zimu nepřežily...ještě minulý týden, tak vypadaly....Už jsem na ně šla s rýčem, když tu vidím....a ony obrážejí....:-))) Tak jsem holkám oškubala hnědé listy a dám jim ještě šanci...:-) Ale ne...mám radost, že jim u nás nakonec líbí...:-) 







...musíme koupit něco na plot...nejspíš to bude bambus...vím, že moc dlouho nevydrží, ale do té zelené plachty(co nám připomíná tenisové kurty) se nám moc nechce...Pak už budou od sousedů vidět jen střechy...:-)


                                     Bílý kdoulovec už má místo...bude hlídat alejku...:-)


                                                                ...ta už krásně kvete....




tahle malinká sakura je taky kouzelná...musím jí taky pochválit, aby se jí to nedotklo a krásně rostla..:-)

Přeji všem pěkný...pro někoho prodloužený víkend...:-) 

Sabi ♥

7 komentářů:

  1. Krásné to máte- a copak je to za kvetoucí stromy v alejce? H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji...:-) Je to - jeřáb muk. Krásné jaro...S:-)

      Vymazat
  2. Sakury jsou nádherné, bez nich by to jaro bylo kouzelné o dost míň :) Krásnou neděli, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, moc jsem po ní toužila...tak věřím že nám bude dělat spoustu radosti...:-) Krásný sváteční den...S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, sakura má opravdu nádherné květy. A ta alej, copak je to za stromy? Máte to u vás moc hezké. Pěkné místo :)
    Měj se báječně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš...je to jeřáb muk. Kvůli alejce jsme si to místo vybrali. Jen původně to byla skoro holá pláň...a alejka...:-)...teď už je to jinak...:-))) Po sakuře jsem moc toužila a jednou to snad bude dominanta zahrady...a věřím, že bude dělat spoustu radosti...vlastně už ji dělá teď...:-) Přeji Ti krásný sváteční den...S:-)

      Vymazat
  4. Krásně si už zahrádku zvelebuješ. Sakura už ji zkrášluje. Nádherné bydleníčko budete mít!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat