alej

alej

pondělí 2. dubna 2018

Velikonoční pondělí.....a zámek Ploskovice....


...tak dneska jsme si ten den opravdu užili...konečně bylo ve vzduchu alespoň trochu cítit jaro. Nejdřív nás ráno navštívil zajíček....:-)....a pak jsme si po obědě udělali krásný výlet do Ploskovic na zámek. Když počasí vydrží...a já věřím, že vydrží...tak.... za čtrnáct dnů... už by se mohl zámecký park krásně zazelenat. Teď byl zatím jen zalitý sluníčkem a zdobili ho nádherní pávi....kteří byli snad úplně všude....nádhera....













Ploskovice...










                                                ...jsou nádherní...že jo...a to jejich zbarvení....








                                                           .....a jeden rorýs zahradní....:-)

Příroda už se snaží...


je hezké ji

pozorovat...             

...a pak se s námi přišli i rozloučit....:-) Asi chtěli vědět, čím jsme přijeli...:-)

Přeji všem krásné jaro...

Sabi  ♥

4 komentáře:

  1. Sabi, dekorace doma máš jako vždy bez chybičky ☺
    A pávi jsou nádherní, takoví vznešení ptáci. Už jsem je dlouho nikde neviděla. Díky za fotoreportáž.
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Sabinko, u tohoto článku moje srdce zaplesalo. Nádherně prostřený stůl, velikonoční dekorace a hlavně ty pastelové barvičky. Překrásné. A zámek je nádherný, tady jsme ještě nebyli. určitě musíme někdy napravit. Měj se krásně a užívej jarního sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně prostřeno a i ráda jsem se podívala na krásné fotky zámku, kde jsem nebyla. Pávi jsou nádherní.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, po dlouhé době jsem zase navštívila Tvoje stránky a potěšily mě i Tvoje komentáře i fotky, které máš opravdu krásné...Nás jaro už taky tahá ven (mě tedy hlavně na zahradu, kde makám a makám - proto prozatím z ní velké těšení nemám:) :)...dneska jdeme nastartovat loď na první zkušební jízdu!!! až na Žernosecké jezero...Mějte se moc krásně, užívejte jaro z plna hrdla a my se budeme těšit na setkání (už v novém???) papa Tetajarka

    OdpovědětVymazat