alej

alej

neděle 5. března 2017

Když přiletí volavky....

Jako každý rok...tak i letos, když venku sleze sníh...přiletí k nám volavky...:-))) Neustále je někam stěhuji, pořádně nevím kam s nimi... tak doufám, že v novém bydlení si najdou své stále místo....

Najdi pět rozdílů...:-)))






                                                        ...jak různě se to dá poskládat....:-)




                      ...to jsou ty zapomenuté narcisky ve sněhu....tak jsem na ně zvědavá....

                                                         Pěkný zbytek neděle...
                                                                       S:-)

10 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, volavky jsou roztomilé :-) Věřím, že v novém bydlení si najdou to správné místo. Já také tak, občas, stěhuji :-) Já se dnes od rána chystám na okna, dělám všechno možné, jen ne a ne napustit ten zatracený kýbl :-)) Vidíš, momentálně koukám na tvůj blog :-) ach jo, jdu na to. Jo, a narcisky ti určitě pokvetou :-)) tak pápá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško...tak už máš umyto?... a nechceš přijet i k nám...taky potřebuji umýt okna a tááák se mi do toho nechce....:-))))))) Ono jak leze sluníčko, tak je to pak potřeba viď...?:-) Je tam všechno vidět...:-))) Ale víš co...? Ono to nikam neuteče...stáhni roletu... a je to...:-))) Pá,pá a hezký večer S:-)

      Vymazat
    2. Ahoj Sabi, tak mám hotovo :-) ale jen jedno patro :-( už jsem se na to nemohla dívat, sluníčko je super, ale vyleze všechno na povrch. Dokonce jsem kompletně pouklízela, jen kdyby to aspoň chvíli vydrželo :-) Zítra pokračuji, momentálně padám únavou . Krásný večer :-)

      Vymazat
    3. Ahoj Miluško, ty se máš...:-)))...já teď nějak nic nestíhám...tak jsem začala stahovat ty rolety...:-))))))))) Ale moc to nepomáhá...Možná bych mohla udělat pár jiných fotek...:-)))...a už by se ke mě na blog nikomu nechtělo....:-)))))) Zamyslím se nad sebou:-) Pěkný den S:-)

      Vymazat
  2. Krásně vyzdobené schodiště.
    No a do těch oken se mi také nechce, ale čeká mě to. Závidím Milušce, která má už hotovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, nemám :-) Jen jedno patro, to nejdůležitější :-) zbytek až před velikonocema :-) dnes jsem sice makala, ale na zbytek oken jsem se vyprdla :-) zítra mě čeká zahrádka

      Vymazat
    2. Moc děkuji Dáši:-) Taky závidím Milušce...už jsem jí i naznačila jestli nechce přijet taky k nám....:-))))) Pochopitelně, že na kafíčko...nebo na čajík...:-))) pěkný den S:-)

      Vymazat
    3. Ahoj Sabi, ráda bych přijela, ale mám to trošku z ruky :-))) pa a hezký večer

      Vymazat
  3. Milá Sabčo, procházím si Váš blog a nedá mi to nenapsat, že je zde velmi milo, útulno, vkusno, jemno, krásno.
    Krásné předjaří
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji:-)Váš komentík mi udělal radost. Budu ráda, když zase někdy nakouknete:-) Pěkný den S:-)

      Vymazat