alej

alej

pátek 10. března 2017

Květináč.....?

....není třeba....:-)...improvizace....Nepotřebovala jsem úplně květináč, chtěla jsem jen nějak hezky "zabalit" kytičku v květináči(jako dáreček) a v květinářství neměli krepovou manžetku, nebo něco jiného, co by se dalo použít...nechápu...:-(
Tak jsem si doma "zabalila":-) sama....Ikea ubrousky, kousek juty a provázek.....





                                                   ....a ještě trochu jara....než odkvetou...:-)







                                                                      Pěkný víkend....
                                                                               S:-)

6 komentářů:

  1. Krásná práce. Když má člověk nápad a šikovné ruce...
    Nádherné fotky, narcisky u Vás vypadají skvěle.
    Přeji hezkou slunečnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Dáši:-) Také přeji krásnou sobotu....S:-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, roztomilé :-) Mám přesně takový domeček, menší a větší :-) . Dnes jsem si koupila v Pepcu krásné velikonoční utěrky :-)
    Tak pa, hezký večer a krásnou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, mám ty domečky moc ráda...večer dělají hezkou atmosféru...viď?:-) A Pepco....tam mají pokladů...:-))), tak sis určitě udělala radost....Pá,pá...a hezký týden...S:-)

      Vymazat
  3. Sabi děkuji,zase něco moc pěkného od vás. Moc pozdravuji ze Stramberka a přeji krásné předjaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji... a také zdravím a přeji krásné skoro jaro...S:-)

      Vymazat