alej

alej

neděle 26. března 2017

Slepičkování...

...jak jsem slíbila...:-)....a pak přijdu asi až na Velikonoce....potřebovala bych aby měl den jednou tolik hodin...to ale asi znáte. Od pátku se snažím udělat něco s naší malou zanedbanou zahrádkou... ale přemýšlím, jak to bude vypadat na nové, tak už mě to vůbec nebaví.... je mi jí ale líto.
Po zajíčcích jsem teda vytáhla všechny slepičky....a taky jsem se nestačila divit...:-)))...fakt jsem kramářka...:-)














Taky jsme v sobotu dostali hroznou chuť na něco dobrého...tak jsem vyzkoušela recept od Monči z kopečku....ale neuvědomila jsem si, že je cheesecake lepší až druhý den...tak byl až dneska po obědě...:-)...a neměl teda chybu....


...trochu mi už při pečení protekla kysaná smetana...:-)...tak je to takový dalmatin...ale chuťově to                                                                                 byla ňamka....



....a pak jsem ještě zapomněla na jednoho našeho milovaného zajíčka....musela jsem ho ale vyfotit hned, protože pak se po něm začne celá rodina válet a už se nedá fotit...:-))))



...je toho hodně...že jo....taky jsem se pořádně snažila....:-)))...ale teď musím jít rychle chrnět, protože                                   jinak ráno nevstanu...nechápu, kdo vymyslel letní čas....:-(....:-))))))
                               
                                   Přeji pěkný pracovní týden a krásný před velikonoční čas...
                                                                            S:-)

4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi, moc roztomilé :-) Koukám, že nenakupujeme jen ve stejných obchodech, ale i na internetu :-) Slepičky jsem si pořídila v nějakém eshopu, ty, co máš na věnečku. Nemusím moc velikonoce, co se týče svátků, ale jarní výzdobu miluji. Hlavně ty barvičky, viď ? Včera jsem si mákla na zahradě, takže dnes odpočinková neděle. Zítra znova. Měj se hezky, pápá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, já ty Velikonoce taky moc nemusím, ale ta výzdoba se mi líbí..:-) a barvičky jsou pozitivní.... Ty slepičky už mám několik let a mám je pořád ráda...Tak hezky pracuj...ať máte tu zahrádku co nejhezčí....:-)...já už se taky tak moc těším...:-) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  2. Další nádhera. Vše krásně nazdobeno a nafoceno.
    Příjemné pondělí.

    OdpovědětVymazat