alej

alej

sobota 4. března 2017

Tak to doma všechno nějak odkvetlo...pravda, něco ani nevykvetlo...jen vytáhlo listy a jinak nic. Na zahrádce jsem ale našla od loňska zapomenuté cibulky narcisek v květináči...nedávno slezl sníh a oni krásně rostou...tak na ty jsem zvědavá...mám z nich velkou radost a doufám, že vykvetou...zbytek jsem ale přikoupila....:-)








                                                                            Pěkný večer....
                                                                                     S:-)

3 komentáře:

  1. Krásné Sabi,takové jarní a svěží. Moc pěkné jako vždy. Zdravím Vás a přejí krásné předjaří.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, moc hezké :-) Už se opakuji, viď? Já jsem se včera kochala na zahradě :-) Krásně to všechno raší, snad se už moc neochladí. Láká mě to ven, sázet a pak čekat na úrodu a kytičky, co vyroste, zda se to podaří :-)
    Sabi, krásnou neděli, pápá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, já se na tu zahrádku taky moc těším, jen letos vůbec nevím jak to bude...něco ze staré půjde snad už do nové...tak to bude spíš taková přestavba....:-)...ale úplně Ti rozumím....a za chvilku už s tím sázením začneš...neboj....Zatím je ten vzduch ale studený...pořád z něj to jaro necítím....Také přeji krásnou neděli....Já byla zase na fotbale...:-(:-))) Pá,pá

      Vymazat