alej

alej

sobota 25. března 2017

Zajíčkování...

....tak jsem sundala z půdy dvě krabice s nápisem VELIKONOCE...:-)...a zase jsem se nestačila divit jaká jsem kramářka...tuna zajíčků a dvě tuny slepiček....:-)))....Vlastně ani nevím, kam to všechno dám...no...budu to střídat...jeden rok to, pak zase to....pak přikoupím zase další....:-))))...a tak to půjde pořád dokola....ale to asi určitě znáte....Tak dneska zajíčkování a zítra... když to stihnu... bude slepičkování....:-)





















                                                            ...tak pá u slepiček....:-)
                                                                          S:-)
....a jeden bonus....přezajícováno....:-)))))))


5 komentářů:

  1. krásné, kolik těch krabic tak máte? já už to nemám kam dávat a muž nechápavě kroutí hlavou, když zase něco donesu..... Krásnou neděli Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Dani, to je jako u nás...taky to nechápe...ale už nic neříká...:-)))) Mám dvě velké krabice....tak půda to unese...:-)...horší to pak ale bude při stěhování...:-(...:-)))...už teď to poslouchám...:-) Mějte se hezky a přeji pěkný pracovní týden...S:-)

      Vymazat
  2. Zajíčci jsou úžasní, ale stále obdivuji ten zavěšený věnec. Vypadá skvěle v každém ročním období a jak je pokaždé nádherně ozdobený. Máte to doma opravdu útulné. A po zajíčcích začnu také pokukovat, já mám doma všude žlutá kuřátka. :O)
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky ho mám ráda....dá se s ním úplně kouzlit...:-))) Žlutá kuřátka jsem snad nikdy neměla....ale mohla bych začít plnit novou krabici...:-)))) Moc děkuji za návštěvu a přeji pěkný pracovní týden...S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, krása :-) Jdu kouknout na slepičky :-)))

    OdpovědětVymazat