alej

alej

úterý 30. května 2017

Jasmín a pivoňka....

...tak jsem se dočkala....vedro ale vzalo za své.....a málem jsem je ani nestihla nafotit...a Jasmín-pustoryl...to je moje srdeční záležitost....neznám krásnější vůni....a že jich je....:-)))) Letos jsem koupila i plnokvětý, tak jsem zvědavá jestli bude vůně stejná....už půjde do nové zahrádky...










                                                               Pěkný večer a krásné dny
                                                                                 S:-)

5 komentářů:

  1. Sabčo, nádherné kytičky. Růžová pivoňka se mi moc líbí a kombinace žluté a bílého jasmínu je taky povedená. Hezky nafoceno.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji....ta žlutá je růže....:-)...ale je fakt, že na fotce vypadá taky jako pivoňka....:-)...a s jasmínem je krásná...rostou hezky vedle sebe...a společně krásně voní...:-) Pěkný den S:-)

      Vymazat
  2. Horké dny učinily své a moje pivoňky už mají po kráse. Krásné fotky, ty s jasmínem obzvlášť.Úplně tu vůni cítím.
    Asi se do zahrádky po sazenici taky pokouknu.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje pivoňka má nádhernou barvu a neuvěřitelně bohatý květ. V zahradě musí nadělat spoustu parády. Vůně jasmínu je omamná, mám ji hrozně ráda.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, krásné kytky :-) Já se už druhým rokem trápím se mšicema na jasmínu. Už jsem fakt naštvaná. Tak moc jsem se těšila až mi letos pokvete a zase nic. Ty mršky toho zničí docela hodně. Naštvala jsem se a postříkala jsem je mospilanem. Sice jsem se zbavila mšic, ale opadaly mu skoro všechny listy :-( . Tak snad se příští rok dočkám :-)
    Krásný zbytek neděle :-)))

    OdpovědětVymazat