alej

alej

neděle 28. května 2017

Zahradní procházka....

....dneska bylo tak krásně, že se nám ani nikam nechtělo a zůstali jsme na zahrádce...něco málo pracovali...:-).....a já něco zase nafotila. Šíleně se těším až rozkvete pustoryl...dávám si ho pak do vázy...a voní jím celý byt...a pivoňky se taky snaží...tak to zase pak příště...:-)






....krásná keramika od Hliněnky...Marcelko...až bude nová zahrádka, přijdu si pro nové tulipánky...všechny tyčky mi uhnily...:-)))...tak je musíme nějak zrenovovat...a přidat nové.....:-)


...a motýlka taky...tyčka uhnila a ještě mi na něj chlapi šlápli...tak má poraněné křídlo...:-(..:-)








                                                               ....už to brzy bude....:-)






                              .....já vím..je to pořád stejné...ale já si nějak nemůžu pomoc....:-)

                                                 Přeji všem krásný... letní... pracovní týden....

                                                                           S:-)

4 komentáře:

  1. I když je to stejné, tak je to jiné. Krásné květiny, vkusně naaranžované- prostě letní pohodička.
    Taky přeji hezké letní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani...musíme si nějak dělat radost....:-))) Také přeji krásné letní dny...S:-)

      Vymazat
  2. Krásné truhlíky, taky miluji million bells, orlíčky a těším se na jahody. Krásné fotky. krásný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani...děkuji za pochvalu, taky mám million bells moc ráda....ale asi to s nimi nějak neumím....:-)...jsou vždy krásné jen na začátku léta...... :-(...Pěkný den S:-)

      Vymazat