alej

alej

sobota 27. května 2017

Nemesia a míša řezy.....

...dneska byl první takový ten opravdově letní den....to si vždycky říkám, že začínám s dietou...abych si mohla vzít letní šatičky a nemusela u toho přestat dýchat...a abych se taky mohla někde namočit v bazénu....a přitom si nenechat oblečení....:-))))))...tak jsem si to vzala k srdci a udělala míša řezy....:-)))...a teď proč ta nemesia....Mám moc ráda hledíky..krásně v zahradě vypadají a ještě jsou nádherné pak ve váze....nechtěla jsem už letos dělat žádný truhlík za okno, ale nedalo mi to...a krom jednoho muškátu jsem koupila nemesie, což je vlastně takový malý hledík...netušila jsem ale, že některé druhy tak krásně voní...Každý den, když přijdu z práce a je pootevřené okno, tak celý obývák jimi voní...je to nádhera. Prošla jsem si pak ještě zahradnictví, kde měli spoustu barev a druhů, ale ostatní nevoní...tak vůbec netuším co je to za druh.....








                                          ....a tady...když se z růže stane muškát....:-)))))




                                 ....a ještě jsem udělali jeden truhlíček u Terezky v bytečku....


                                                                  Pěkný zbytek víkendu....
                                                                                  S:-)

8 komentářů:

  1. Nechápu, jak nemesia mohla uniknout mojí pozornosti. Nikde v zahradnictví jsem na ni nenarazila. Má tak nádherné, bohaté květy...
    Jestli v té konvičce nebude muškátová růže:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne...určitě jsi ji už viděla....mám různé barvy....ale tahle je nějaká úplně jiná...krásná voňavá....a přitom je koupená v OBI....:-) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  2. Sabčo, dobrý den. Krásný druh hledíkovky jsi zasadila, po prvním odkvětu doporučuji silně seříznout, aby vykvetl bohatě ještě jednou. A voní? Krásný druh! Fotky jsou jako vždy profesionální a při pohledu na míša řezy, se mi sbíhají sliny v puse. Taky bych měla na poslední chvíli začít s dietou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo...mě ty diety nějak nejdou....:-)...Budu muset pak víc pobíhat po zahradě...:-) Nevím co je to za druh....očmuchávala jsem všechny ostatní a žádná nevoní...pokusím se získat pak semínka....ale já to s těmi malými moc neumím...:-(...:-) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  3. Krásný bohatý truhlík. Normální hledíky znám, ale tento druh je pro mne novinka.
    Míša řezy - taky krása, sice jinačí, ale taky radost pohledět a polykám sbíhající se sliny na jazyku. A příjemné bylo pohledět na všechny dnešní fotečky - moc hezké jsou-jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani...moc děkuji....:-)...Je pravda, že to byl spíš takový míša dort...tak ala řezy...:-)...ale jen se po něm zaprášilo...:-)...Pá,pá S:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi, no zase jsi nezklamala :-) Nádhera :-) Sabi, vždyť ty vůbec nemusíš hubnout ! To už by ses ztratila :-))))
    Měj krásnou neděli, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško....když mě se poslední dobou nějak v pračce sráží věci...nebo co...:-))))))
      Není to žádná katastrofa...já vím....ale když mám teď nějak méně pohybu...a o tom to asi je....:-) Začnu víc pracovat na zahradě....:-))) Když já už se nějak víc těším na tu novou...a ta jen tak ještě nebude...:-( Pá,pá S:-)

      Vymazat