alej

alej

úterý 23. května 2017

Kytičková...

...dneska jsem ve městě potkala tuhle krásnou konvičku....a co je na ní úžasné....že je i funkční...:-) Ale jak s ní tu růžičku zaliji....:-)...mi fakt není jasné....:-))). Taky jsem nakoupila spoustu letniček...byť jsem si říkala, že letos už nic kupovat nebudu....že už si to nechám až na novou zahrádku, ale stejně jsem to nevydržela...a každý den, když je jdu zalít....tak je mi tak hezky....dělají mi radost...
















                                                                   Mějte krásné dny....
                                                                               S:-)

7 komentářů:

  1. Není nad to, dělat si radost:-). Letničky v nádobách jsou úžasné. Jen dají více práce se zaléváním. Ten nový plamének už Ti vykvetl...?
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten už ani nevykvete...kvete jen na jaře....takže už je po odkvětu....ale vykvetl jiný a ještě jiné budou...mám je moc ráda. A máš pravdu...není nad to dělat si radost...je pravda, že letničky jsou hezké vždy na začátku sezóny....na konci jsou z nich spíš košťátka...:-)))...právě kvůli tomu zalévání...:-)Pá,pá a hezký den S:-)

      Vymazat
  2. Ta konvička je moc hezká, taky bych takovou brala. Taky neodolávám nákupu letniček. Mám ráda okytkováno.
    Hezké fotečky.
    Příjemné dny přeji!
    Hanka z Podkrknoší

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně Vám to kvete. Já to mám bohužel stejně. Taky si říkám, že už žádné nové kytky kupovat nebudu, ale pak potkám další, kterým prostě neodolám.
    Ať nám to roste a kvete. Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Květinek není nikdy dost .. a jsou hlavně pro radost :-)) . Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, konvička je dokonalá a kytičky taktéž :-)
    Já jsem letos osázela kdeco :-) Teď to všechno vypadá krásně, ale na konci léta, škoda mluvit :-))))
    Měj se prima
    PS: minulé příspěvky jsem neměla čas komentovat, ale koukla jsem a super!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Sabi, mám to stejně, jak uvidím nějakou krásnou kytku, koupím ji, a pak teprve hledám místo, kam ji dát :-). hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat