alej

alej

pondělí 8. ledna 2018

A máme uklizeno...

... a je po všem...:-)...tak... zase za rok...Než se ale nadějeme..budou Velikonoce...:-)...a budeme tahat další krabice z půdy...:-)))...a tak je to pořád dokola. V sobotu jsme byli v Ikee...Alejka se rýsuje a je potřeba udělat šatnu a Lukymu skříň do pokojíčku. Jinak jsem nic nechtěla...:-)...hlavně se mi tam poslední dobou moc věcí nelíbí....ale tahle trojice svícínků, se povedla...a já jí musela mít na zimní výzdobu..:-)






...a pak něco zimního...ale přitom už jako jarního...:-)...Mám pocit, že od ledna už nemyslím na nic jiného...poslední dobou to už i venku jarně vypadalo a já bych se vůbec nezlobila, kdyby to už tak zůstalo...ale o tom si asi můžeme nechat jen zdát...:-)





                                                                      Pěkné dny

                                                                          Sabi♥

2 komentáře:

  1. Svícny jsou moc hezké a zase jsi vytvořila krásné aranžmá. Kdepák jaro ! Pokud ještě nepřijde opravdová zima, tak to bude takové o ničem. U nás teď stále šedivo, pošmourno.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také už máme vše vánoční sklizeno a ráda bych se těšila na jaro. Ale zima ještě přijde, věřím tomu, i když ji vůbec ráda nemám. Svícen je moc pěkný. Přeji krásné lednové dny, Sabi :)

    OdpovědětVymazat