alej

alej

úterý 16. ledna 2018

Pili oříšky....

koupila jsem si je na dekoraci...:-)...a pak jsem začala hledat, co jsou vlastně zač...a zjistila jsem, že pocházejí z filipínských deštných pralesů a jsou bohatým zdrojem omega mastných kyselin, vápníku, vitamínu E, mají vysoký obsah hořčíku a mají ze všech ořechů nejvyšší obsah tuků, což z nich dělá nejzdravější ořechy na světě. Tak jsem je musela ochutnat...se strachem, že rodině zachutnají a bude po dekoraci:-)...Rozlousknout je ale, byť jsou lehce naříznuté...byl opravdu oříšek...:-) Dobrá zpráva je, že se dají koupit už vyloupané... pak už ovšem moc dekorační nejsou...:-) A chuť....? Nevím....připomínají para ořechy bez chuti a jsou takové víc... jako máslové..nebo nevím, jak to popsat.... Takže hurááá....u nás zůstanou jen na dekoraci....:-)...a vůbec se  o ně nemusím bát...:-)))


 









                 ...zkuste ale ochutnat, každý má jiné chutě a třeba vám zrovna budou chutnat....

                                                                    Pěkné dny
                                                                       Sabi♥

7 komentářů:

  1. Tak oříšky vůbec neznám....Ila

    OdpovědětVymazat
  2. To vidím a slyším poprvé. Díky za nové informace. Jinak krásné foto jako vždy. :-) Kamča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kamčo...ale jak jsem psala....jsou lepší jako dekorace...:-)))

      Vymazat
  3. Taky se přidávám, o těchto oříšcích jsem nikdy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě taky ne....měli je v Německu v Realu....a v nich hned viděla dekoraci...:-))))

      Vymazat
  4. Taková škoda používat tyto nutričně nejlepší ořechy světa jako dekoraci :)

    OdpovědětVymazat