alej

alej

úterý 2. ledna 2018

Podvodník...:-)

...já..nebo stromeček...?:-) Asi spíš já...:-) Letos jsem si moc přála stromeček v květináči...s tím, že pokud přežije půjde pak následně do zahrádky....Vybrat ale takový, aby se mi líbil... fakt moc nešlo...Jeden byl malý, druhý divně pokřivený, některý byl od půlky holý...a tak podobně....Vyhrál to tedy jeden, od půlky poloholý...:-))) Měl ale dobrou velikost a košatost... a tak...Nakoupila jsem větve a tu jeho fazónu mu pak upravila...nepoznal to nikdo...:-) A tak jsme mu začali říkat podvodník..:-) Což se ho asi značně dotklo, protože, byť měl veškerou péči, začal sesychat...Už stojí odstrojený a zbědovaný na chodbě. Byl to takový hokus pokus..někde jsem četla, že když stromek v květináči do bytu, tak jedině smrček...ale do toho se mi nechtělo....Tak... vánoční atmosféru vykouzlil a celé svátky nám dělal radost....a po každé návštěvě byl zase ještě o něco víc dozdobený...:-) 








Už jsem začala pomalu balit, takže půlka věcí je již v bednách...Letos si budu muset dát pořádně záležet, protože už by mělo být zabaleno, jako na převoz do alejky...:-)...tak budu asi balit dlouho...:-)





                                          dárečky co mě potěšily...jak málo stačí...:-)



    ...a dortík, který bych si znovu tak dala...:-)...No nic...jdu balit...to už je zase tolik hodin....?:-(

                                            Tak pěkné dny...vždyť už brzy bude víkend...:-)

                                                                          Sabi♥


2 komentáře:

  1. Stromeček vypadal moc hezky a teď se uvidí,zda přežije. Milé dárečky! Musely Tě potěšit.
    Moc příjemné nakouknutí k vám do vašich Vánoc.
    Čeká Tě velké balení,že? Ale ráda budeš v novém rozbalovat.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Stromeček podvodníček byl moc pěkný, vůbec by mě nenapadlo, že je tak trošku falešný :) My jsme se stěhovali před vánoci, bylo to celkem stresující a ještě bydlíme mezi krabicemi a není vše hotovo. Tak přeji pevné nervy a příjemné zabydlování :)

    OdpovědětVymazat