alej

alej

neděle 28. ledna 2018

Malej a velkej...:-)

...mám ráda věci do páru...ponožky taky máme dvě...většinou...:-)...tak i dekorace mám ráda po dvou...mám totiž vždycky pocit, že tomu jednomu..nebo té jedné věci...je samotné smutno. Tak jsem velkému domečku pořídila malý...takže teď vím jistě, že už mu smutno není...:-) Každý je koupený jinde a jak krásně k sobě pasují...mám z nich velkou radost...:-)








                   
vypadá to, že si doma stavíme městečko...:-)
máme domečky všude....






Pěkný týden

Sabi ♥

  

5 komentářů:

  1. Jeden domeček je hezčí nežli druhý. Všem to moc v Tvém aranžmá sluší.
    Hezký den,Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je super! Je taky z Jysku?
    Přeji hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten právě není...:-)...prodává ho Dedra....i takový antracitový, větší, ten by se ti mohl líbit...:-)Pěkný den Klárko:-)

      Vymazat
  3. Nádherné domečky a celkově to máte úžasně vyladěné jako vždy :) Krásný den přeji :)

    OdpovědětVymazat