alej

alej

středa 3. ledna 2018

Kakaové kroužky

...já vím, že už je po Vánocích a po pečení, ale třeba se budou někomu líbit...nemusí se přece dělat jen na Vánoce..:-) Máme  je moc rádi...a když už nás nebaví kolečka, uděláme kuličky, do kterých se udělá vařečkou důlek a po upečení se natřou marmeládou...taky moc dobré...:-) Když je zavážete stužkou s kuřátky nebo zajíčky...tak budou dobré a pěkné i na Velikonoce...a ty tu budou co nevidět..
                                                                         :-)



300 g hladké mouky
200 g másla
50 g moučkového cukru
1 lžíce kakaa
Pečeme na 175-180 °C a ještě teplé obalujeme
v cukru.

Není tam žádné vejce..tak fakt nevím jestli v časopise odkud mám recept jen nezapomněli:-)....Já peču bez a jsou super...




                              ...a když jdete na návštěvu, tak se dají takhle hezky zabalit...:-)



                                                             Tak dobrou chuť....:-)

                                                                        Sabi♥




2 komentáře:

  1. Něco podobného peču na Vánoce jako tzv. kakaové proužky. Ne, vejce se tam nedává. Alespoň ho v receptu také nemám.
    Jsem si uvědomila, že jsem Ti ještě nepopřála k novému roku. Tak ať je příjemný a dobrý. Ať stěhování zvládneš v pohodě a budete v,,novém" spokojeni.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, také Ti přeji pěkný a pohodový rok:-) Tak teď už vím, že se v tom receptu asi nespletli...:-) Hlavně jsou moc dobré...a to je nejdůležitější...:-) Pěkné dny Hani...S:-)

      Vymazat