alej

alej

pátek 24. února 2017

Květináč...

...stále na něj koukám a různě ho přenáším...alespoň jsme vyměnila hyacint...:-)...Zatím z něj hlava nebolí, tak si ho užívám...:-)







                                                               ...měl by být růžový...


                                                                 ...a malá změna...:-)


                               ...a tohle je zajímavá primule...tu jsem opravdu viděla prvně...




                                                                        Pěkný víkend
                                                                                S:-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Sabi, dokonalé :-) primulka vypadá zajímavě, také jsem ještě takovou neviděla. U nás trochu nasněžilo, asi se z toho picnu. Já už sníh nechciiiiii!!!! Vím, že je teprve únor, ale letos mě ta zima nějak vyčerpává. Byla hezká, ale stačilo!
    PS: hlásím hotovo! Knoflíky jsem přišila včera :-)
    Měj se hezky a přeji krásný víkend :-) A foť, prosím

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Miluško, už jsme nabalený a jedeme na hory.....je na pár dnů...ale snad bude ještě na čem lyžovat. Tak budu fotit až pak...:-) Knoflíky super...!!! Vidíš...jsi šikula...pak ho budu chtít vidět...:-) Pá,pá

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, tak si to na horách pořádně užij a načerpej energii :-) Polštář s knoflíkama jsem nestihla vyfotit, dcera si ho v neděli odvezla směr Brno :-) tak zatím pápá

    OdpovědětVymazat