alej

alej

pátek 3. února 2017

Kvetu...:-)

....ale trochu divně...:-))) Tak holt, kde to není úplně v pořádku....musí se to něčím zamaskovat....takzvaně odvést pozornost....:-)))))



                                                   
...nebo změnit kabát úplně...:-)) Já tuhle zelenou moc nemusím, ale když cítím, že se blíží jaro...:-)))))))...tak se mi i začíná líbit. Ale ne...mám ji moc ráda v období velikonoc...





                                                                       Pěkný víkend
                                                                               S:-)


4 komentáře:

  1. Sabinko,krásné motylkove zátiší. Jinak děkuji za tip na blogy,u Fyry jsem přímo nadšená,ma překrásné fotky, koukam tam pořád. Přeji krásný víkend a ať se vše daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji. Já jsem si myslela, že se Vám u ní bude líbit:-) Také přeji krásný víkend...S:-)

      Vymazat
  2. Dobrý večer Sabi, kam Vy na ty dekorace chodíte? Já u Vás něco vidím a pak brouzdám po internetu a hledám :-) Zelenou mám taky ráda až na Velikonoce . Mějte krásný večer a já se budu těšit na další fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, motýlci jsou z Nanu Nana. Někdy stačí málo...a udělá to hodně parády:-)))
      Také přeji krásný večer...S:-)

      Vymazat