alej

alej

úterý 14. února 2017

Sv. Valentýn....

...u nás se tento svátek neuchytil...:-)...přesto přeji všem zamilovaným hodně lásky....

A já jsem si z lásky koupila tento hyacint....:-)




                                                                      ....a primulku...:-)




                                      ...a tyhle dva jsou fakt povedení....ty tu lásku nezapřou...:-)



   ...úplně bych ale zapomněla, že jsem vlastně opravdu něco dostala....a to mi udělá radost vždy....


                                                                   Krásný večer všem...
                                                                                 S:-)

2 komentáře:

  1. Dobrý den Sabi, kytičky udělají radost vždycky, i když si je koupíme samy :-) Koukám, že zajíčci nestačili dorazit k synovi :-) Dárečky od dětí, navíc vlastnoručně vyrobené, patří mezi ty nejkrásnější. Já je mám schované v krabici. Také jsem takové dostávala od dcer, když byly malé. Nemám sílu je vyhodit :-) mějte krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Miluško, no to je jasné...také schovávám co jde...a je hezké vytáhnout to i po letech...Zajíčci už doputovali do pokojíčku...:-)sice ještě nejsou Velikonoce...ale mě se je nechce uklízet do krabice, když nám dělají takovou radost...:-)Pěkný den S:-)

      Vymazat