alej

alej

čtvrtek 23. února 2017

Omamná vůně hyacintu...

...z dnešního focení mě pěkně bolí hlava...:-)....hyacint voní tak silně, že jsem ho musela vyšoupnout až na chodbu...což mě moc mrzí, protože je krásný a tam si ho teda neužijeme....tak si pak holt budeme prohlížet fotky...:-))
...a zajímavý květináč...že jo? Taky se mi líbil...:-)





                                                                    Pěkný zbytek dne...
                                                                                  S:-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Sabi, květináč je super!!! Kam na ty skvosty chodíš? :-) krása :-)
    PS: knoflíky jsou koupené, teď je ještě přišít :-) Snad to do zítřka zvládnu:-)
    Měj se hezky, pápá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, je z Bonami...musela jsem ho mít...:-))) Dneska ještě přidám pár fotek...:-)...já tak potřebuji světlo...:-))) Věřím, že pak budou fotky hezčí...Jinak přeji hodně chuti do práce....:-)...sedni k televizi a máš to hned..pak už bude polštářek úplně dokonalý...Pěkný víkend S:-)

      Vymazat