alej

alej

sobota 11. února 2017

Že by zase poklad....:-)

Tentokrát to na mě nevolalo, ale po dvou měsících, kdy jsem byla zavřená doma, jsme vyrazili do Drážďan....no a kam jinam... já bych se tak mohla jít asi podívat....?:-))) DEPOT.....Mrzí mě, že jak jsem byla z těch všech možný pokladů úplně vedle, tak jsem to zapomněla fotit... příště:-) Zase jsem nevěděla, kam mám koukat dřív...a výsledek....?.....:-)

Ptáčci...., ještě jeden dřevěný tác a kouzelné utěrky...


...tohle kolo bych si přála..:-)..šaty, klobouček, košík..a ne tyč mezi nohama a helmu:-(....:-)))))))
                                                   (kdo četl "Já :-)")...to jistě pochopí...:-)







                                             ....a Lukášek si vybral do pokojíčku zajíce...



                            ....a než se nadějeme, tak si je tam bude moci dát...:-))))...jestli mu je                                                                                              teda nezabavím...:-)
                                                                    Pěkný zbytek dne
                                                                               S:-)

5 komentářů:

  1. Dobrý večer Sabi, no to je zase krása :-) Já jsem dnes také vyrazila, sice jen do menšího nákupáku, ale i tak jsem si udělala hodně radosti. Málem jsem zapomněla na ten povlak na polštář :-) Já zase slyšela volání z Jysku :-) Koupila jsem si velký keramický domek, sice není bílý, ale takový béžový, za 199kč. No nekup to. Ještě jsem ho schovala a časem ho nenápadně vytáhnu. Mám totiž v poslední době předomečkováno :-)
    PS: Motýlci se zabydleli se vší parádou, mladší dcera mi v pátek koupila hyacint, tak růžový si trůní vedle něho a zbylí dva koukají opodál :-)
    Mějte krásný večer a zítra pohodovou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. A s tím kolem máte naprostou pravdu. Jsem úplně stejného názoru :-) Máte moje sympatie, to JÁ :-) by se hodilo i na moje já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No....Miluško, manžel to ale asi stále nepochopil..:-)))) Já mám ty domečky taky moc ráda....a Jysk, Kik a Pepco jsou úplně úžasné obchůdky...Dají se tam sehnat poklady a nestojí moc peněz, tak se dají často obměňovat...:-) Já asi vím jaký je to domeček...taky jsem na něj koukala...:-) Tak ať Vám dělá radost...Pěkný večer S:-)

      Vymazat
  3. Sabinko,přeji krásnou nedeli. Zase jste mě okouzlila a udělala radost i inspirovala. Mám ráda vaše fotky ale to už jsem psala. Zdravím k vám a děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji...jsem ráda, že se Vám u mě líbí:-)...tak zase někdy nakoukněte:-)
      Pěkný večer S:-)

      Vymazat