alej

alej

sobota 18. února 2017

Volání jara....

...už mě ta zima nebaví....venku prší...a je tak nějak divně...Tak jsme začali alespoň doma volat jaro....věříme, že nás uslyší a přijde...:-))) Já vím, že je teprve únor...ale vůbec bych se nezlobila, kdyby nás ta paní zima už opustila...:-)



...už jsem to nevydržela...a vyměnila jsem hnědé ptáčky za bílé...než přijdou na řadu slepice....:-)...a   to mi to jaro hned trochu připomíná...:-)









                       ....a malá tečka...:-)...držím totiž... stále ještě... povánoční:-) dietu...:-)...


Pěkný zbytek dne
S:-)

1 komentář:

  1. Sabi krása :-) Dortík musel být vynikající. Mě dnes navštívila lenora, takže jsem upekla jen makový závin :-) krásnou neděli přeji a jako vždy se těším na další fotečky. Pápá

    OdpovědětVymazat