alej

alej

středa 8. února 2017

Poklad.....:-)

Tak jsem šla zase jednou kolem Kiku....a něco na mě volalo...:-)...nemohla jsem dělat, že to neslyším...:-)....bylo to opravdu hlasité....a našla jsem poklad...:-)))...a za pár kaček....a sluší mu úplně všechno...:-)










     ....a pak přišla otázka...." Proč fotíš jen tohle?"....."Vyfoť taky tohle...."....:-)...tak jsem vyfotila:-)


                                                                     Pěkný zbytek dne...
                                                                                S:-)


6 komentářů:

  1. Sabi, hezké, jako vždy :-) takže ne jen nanu nana, ale i kik mě čeká :-) mějte hezký večer :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Miluško....:-)))...všude se dají sehnat poklady...:-))) A když je nechcete, tak musíte zavřít oči(v mém případě si přes ně hodit hadr) a dát špunty do uší...:-))))))) Hezký den...S:-)

      Vymazat
  2. Sabi, tak se mi vezou motýlci :-) A ve všech barvách. Manžel byl v Ostravě, tak mi hupsnul do nanu nana :-) A byly tam!!! V sobotu si odskočím do Kiku, potřebuji povlak na polštář. Pletu pro dceru k narozeninám polštářek s copánkovým vzorem a potřebuji ho na něco povlíknout. Dnes odjela na svatební cestu, tak to doufám stihnu. No a já při té příležitosti kouknu po nějakých POKLADECH :-) I únor může být nádherný. Mějte se prima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mám radost Miluško, určitě Vám udělají únor nádherný...:-) a v Kiku nějaký poklad také určitě najdete...Jste šikovná, když pletete..to já neumím...a kdybych začala, tak by byla všem našim polštářům zima...:-))) Krásný večer S:-)

      Vymazat
    2. Sabi, na to, že mi letos bude 48 let, tak ještě předloni jsem uměla uháčkovat řetízek a plést hladce a obrace. Naučila jsem se vše podle internetu. K dnešnímu dni mám obháčkováno kdeco a teď pletu :-)
      Motýlci nemají chybu :-) Hezký večer :-)

      Vymazat
    3. Tak to mám Miluško ještě čtyři roky čas....a třeba taky začnu...letos mi bude 44...:-) Jste ale šikovná...já na ty ruční práce moc nejsem...Co motýlci....už se zabydleli...? Hezký večer S:-)

      Vymazat