alej

alej

úterý 31. ledna 2017

Ještě není Valentýn....

nebojte...ještě není....ale já mám takovou radost z toho hyacintu, že jsem mu to musela dát nějak najevo...:-)))






...a ještě mi dneska zase něco přinesl pošťák....pssst...neříkejte to na mě....já vím, že už je to trapný...je po vánocích...ale...když já jsem ho tam nemohla nechat....jen mě mrzí, že bude sám...už neměli žádného kamaráda....:-(:-)))....



                                              ...když se k sobě tak krásně hodí...že jo...?:-)



                                                     ...a za rok...jako, když ho najdu...:-)...
                                                                  Pěkné odpoledne...
                                                                             S:-)

6 komentářů:

  1. Sabinko,taky jsem si dnes zasadila něco pro radost,Hvězdnik a bude červený,tak už se ho nemohu dočkat. Tak zítra pěkný nástup do práce,co vlastně děláte? Líbí se mi i vaše květináče, máte vše v takových zemitych barvách, je to velmi útulne. Moc vás zdravím a přeji pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, pracuji na Městském úřadě-odd. přestupků:-( Moc to nejde dohromady s tím co mě baví...:-( Tak ať Vám Hvězdník hezky roste:-) Včera jsem Vám ještě posílala nějakou inspiraci...doufám, že to bylo Vám...:-)...došlo Vám to? Pěkný večer S:-)

      Vymazat
    2. Ano došlo,udělala jste mi radost,ale i na mě je to docela moderna. Mám ráda stare věci,jsem z městečka Štramberk,možná jste o něm slyšela. Ale na vašem blogu jsem viděla že jste byla v našem kraji na dovolené tak třeba naše městečko znate. Ale to jsem odbočila, mám ráda prvorepublikovy styl ale ne jen ten.
      I vám pěkný večer a děkuji.

      Vymazat
    3. No jo...:-)...byli jsme v létě v Čeladné...moc hezká dovolená. Ty stránky jsou moderna, ale dá se najít i ten skandinávský styl...a to se mi líbí. On ten dům..bude novostavba, tak to bude trochu něco jiného než máme teď....ale taky s tím budu mít trochu problém...uvidíme:-) Dobrou noc:-) Mrkněte ještě u mě na ty vybrané blogy...Sallys hus a Fyra arstidet...ty mám úplně nejraději...to je tak hezké...ale to k nám bohužel moc nejde...Pá,pá

      Vymazat
  2. Sabi, ptáček je úžasný :-) Já zítra čekám také balíček :-) přijdou mi plechové lucerničky domečky. Asi nedospím. Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško to chápu....:-)...mám to taky tak. Tak ať Vám udělají hodně radosti:-)
      Pěkný večer S:-)

      Vymazat