alej

alej

sobota 21. ledna 2017

Když přiletí ptáčci....

tak se mi konečně podařilo uklidit vánoce...a hvězdičky a šišky zase vystřídali ptáčci. Z nich ta příroda taky tak krásně dýchá....mám tyhle natural a pak bílé a celý rok je střídám....to byla taky láska na první pohled...:-)











                                      ....a někdo se snaží fotit a někdo stále dělá blbosti...:-))))



                                                                      Pěknou sobotu
                                                                                S:-)

                                                                   Večerní přídavek:-)





3 komentáře:

  1. Sabi, krásný dobrý den, ani jsem nevěděla, že máte svůj blog :-) Koukám na Vaše fotky na MMB a semtam Vám písnu . A dnes jsem objevila toto :-) Málem jsem neuvařila oběd. No a teď jsem doprohlížela:-) Paráda :-) Přeji krásný zbytek neděle. Miluše D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Miluško, tak to mě mrzí, že kvůli mě málem rodina neobědvala:-) Ale jsem moc ráda, že jste si mě našla. Já už jsem to někdy u komentářů psala, že mám blog. Budu ráda, když někdy nakouknete a třeba Vám tím i udělám radost. Je to ale blog spíš o fotkách...moc na to psaní nejsem...:-))) Pěkný den Sabina

      Vymazat
  2. Nádhera už jsem tu v novém roce a prohlížím a prohlížím Hanka

    OdpovědětVymazat