alej

alej

úterý 17. ledna 2017

Včera mi udělal pošťák velkou radost...:-) Zatím nevím na co všechno mističky použiji, ale teď je asi nechám na svíčky. Stále jsem pořádně nesklidila vánoce...nějak mi to nejde...:-)..nemůžu se k tomu dokopat. Tak alespoň přesunu bedny z bodu A(obývák) do bodu B(chodba)...a pak budu doufat, že na půdu už to holky zvládnou beze mě...:-)))







Na Bella rose (na Facebooku) mi vybrali tuto soví fotku do soutěže, tak kdyby se vám líbila a chtěli byste mi dát hlas....:-)))...můžete....:-)))


                     https://www.facebook.com/pg/bellarosecz/photos/?ref=page_internal

                                                                   Pěkný den
                                                                       S:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat