alej

alej

neděle 29. ledna 2017

Nezdá se vám ta zima nějak dlouhá....?:-(:-)

Vyměnila jsme pletené polštáře....a hned je to k jaru blíž...:-))). Venku je opravdu hnusně inverzno a zítra k tomu má ještě přituhnout a má být ledovka....To bude hezký začátek týdne. Já jdu zítra konečně na kontrolu, tak doufám, že budu uznána práce schopnou:-) a budu zase moci tvořit nějaké hodnoty....:-)))))




                                                    ...pak jsem vysmejčila horní koupelnu....







                  .... a teď si jdu dát něco dobrého, abych zítra vypadala opravdu zdravě....:-)))



                                                          Přeji pohodový pracovní týden...
                                                                               S:-)

8 komentářů:

  1. Dobrý den Sabi, zase krásné fotečky :-) Já si asi zakážu chodit k Vám na blog. Ti dva pelikáni ( nebo co je to za ptáčky) nemají chybu. Máte to všechno krásné :-) Mějte krásný zbytek neděle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuji za návštěvu a za pochvalu...:-) Také Vám přeji pěkný zbytek neděle a zase někdy nakoukněte...:-)))

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabinko,prostě krása,mám velkou radost z vašeho blogu. Velmi jste mě inspirovala už na mimibazaru,ale teď,opravdu klobouk dolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji, jsem ráda, když můžu udělat radost a budu ráda, když zase někdy nakouknete:-) Přeji pěkný nadcházející týden...:-)

      Vymazat
  4. Sabinko,tak jak u doktorky? Už pujdete pracovat? Jinak se mi mooooc libilo ve vaši ložnici a přimlouvám se ještě za pár fotek. Letos nás čeká velka rekonstrukce domu a tak bych byla moc ráda,kdyby jste přidávala i nějakou vaší inspiraci. Psala jste že nápadů máte spoustu,ja taky,ale i tak bych se ráda inspirovala. Kraaaaasne pondělí Sabinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Dani, u doktora vše v pořádku, tak ve středu mažu do práce....a budu jen doufat, že na mě zase někde někdo něco neprskne...:-)))))) My jsme dlouho spali s Lukáškem...a mysleli si, že do svého pokoje půjdeme až v novém, ale pak bylo jasné, že se stavba protáhne...tak jsme vytvořili malou provizorní ložnici z pokoje pro hosty:-) Je to fakt vagónek...ale i tak jí mám ráda, hezky se mi tam spí. Pokusím se ještě nějak nafotit, ale moc to tam opravdu nejde...nemám si pořádně kam stoupnout...:-))) Inspiraci pak budu postupně přidávat až začneme dělat vnitřek baráku...:-)...tak se Vám třeba bude něco líbit...Pěkný zbytek dne....S:-)

      Vymazat
  5. Děkuji Sabi,pěkný večer. Už se těším,líbí se mi váš blog,i když jsem tu krátce.

    OdpovědětVymazat