alej

alej

čtvrtek 26. ledna 2017

Na  půdě se vždycky něco najde....

Konečně se mi podařilo dotahat poslední bedny z vánoc na půdu...a jak jsem to tam třídila, našla jsem krabici plnou rámečků. Nedalo mi to....a vytáhla jsem opět mojí stříhací knížku Adolfa Borna. Jsem do těch jeho obrázků úplně zamilovaná...A jelikož mi bylo líto tu krásnou knížku stříhat na obrázky, tak jsem si jí pořídila dvakrát....to je logika...že jo...?:-)))))) Mám jich několik, ne všechny stříhací...a jsou to moje poklady...Někdy mi jen stačí některou z nich otevřít a mám hned lepší náladu....Jen mě moc mrzí, že žádné nové obrázky, už pan Born, bohužel nenamaluje....











                                  ...a jako vždy....někdo fotí....a někdo dělá blbosti...:-)))).....


                                                                       Pěkný večer
                                                                              S:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat