alej

alej

středa 25. ledna 2017

Když zavoní aromalampa....

Mám ráda tohle období svíček a lampiček...Včera jsem si koupila nové vůně do aromalampy. Andělská záře, když se rozvoní, tak je úplně úžasná...a Harmonie, je prostě harmonie....:-)







                                                             ....a zase ten ptáček....




                                                                         Pěkný den
                                                                              S:-)

6 komentářů:

  1. máš krásné nápady na pohodové bydlení.....a já Ti posílám odkaz na další nápady, ze kterých se točí hlava :)
    ...já už na nich ujíždím týden. Najdi si Pinterest nástěnky na pinbot@explore.pinterest.com
    a tam je toho tolik tolik, že si určitě vybereš. papa a hodně zábavy Tetajarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Tetojarko, moc děkuji:-)...jdu se mrknou. A víš co mě těší nejvíc....? Že se ti ten můj blog líbí:-)

      Vymazat
  2. Sabi, opět nádhera !!!! Já ty ptáčky chci a chci a chci!!!!!! :-) Přeji krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuji:-) Já je koupila na Mimibazaru a paní je tam měla docela dlouho....No to byla láska na první pohled....:-) Taky přeji krásný den:-)
      Miluško vy máte taky blog?

      Vymazat
    2. Sabi, děkuji za tip :-) Ne, blog nemám, i když o tom v poslední době uvažuji. Byl by asi víc o vaření a pečení, jsem totiž fanatik :-) Bydlení bych spíš fotila než psala. Těším se, až budete zařizovat domeček, jste tak inspirativní! Mějte hezký víkend :-)

      Vymazat
    3. Tak to je škoda....to si udělejte...budete zase inspirací pro mě...:-) Já jsem na ten domeček sama zvědavá....nápadů mám spoustu, ale když pak přijdu do obchodu, tak tam nemají to co si představuji...:-(....a na internetu už jsem se poučila.....musím to vidět a musím si to osahat....:-)....tak uvidíme:-) Také přeji pěkný víkend...pá,pá

      Vymazat