alej

alej

úterý 24. ledna 2017


Fešáci...

Tak jsem si dneska uvědomila, že tyhle dva fešáky mám 25 let. Byla to moje úplně první dekorace, kterou jsem si koupila do bytu a celá léta jsem je s sebou všude stěhovala....je to vůbec možné...???:-)


...už ani nevím co jsem za ně dala, ale vím přesně, kde jsem je koupila...a mám na to hezké vzpomínky....Teď nám hlídají naší malou....ale opravdu malou ložničku...Říkáme jí vagónek...:-)





                           ...a dneska se do ní opravdu hodně těším....tak dobrou noc...:-)
                                                                       S:-)

2 komentáře:

  1. krásná ložnička:) prosím,odkud máte noční stolek a ty dřevěné rámy na zdi:) je skvělé,že máte blog, znám vás z MMB,ale tam už nechodím, mám ráda vaše fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Katí, to jsme ráda, že jste si mě našla a že se Vám u nás líbí:-) Noční stolky jsou z IDEA nábytku a rámy jsem kupovala v Asku....Přeji krásný zbytek neděle a budu se těšit na další Vaši návštěvu...:-)

      Vymazat