alej

alej

pátek 27. ledna 2017

Medvídek...

Když jsme v 36 letech zjistila, že jsem ještě jednou těhotná, tak to bylo docela překvapení...:-) A jako první jsem z té radosti koupila dva medvídky....byly v setu(jeden jako chrastítko a jeden hajánek). A právě hajánek je Lukáškovo velkou láskou....ani si nepamatuji, že by Terezka byla na nějaké plyšákovi takhle závislá...Neudělá bez něj ani krok....byť do školy a na výlety už jsme ho zakázali....po tom...co jsme ho ztratili na dovolené ve Splitu. To bylo strašný...ani to neumím popsat a už to nechci zažít znovu...Ptáte se jak jsme ho našli...?:-)....No přeci za námi přijel domu vlakem....:-))))... a od té doby už opravdu věřím, že existuje něco mezi nebem a zemí....Někdy si děláme srandu, že s ním půjde i na první rande....a nechtějte vědět co mu říká, když je na mě naštvaný...:-)...tak alespoň si má komu postěžovat...:-)....







        Dneska se dal po dlouhé době fotit pokojíček...:-)))...tak se pojďte podívat....dokud to jde...:-)






Ještě jsem zapomněla napsat, jak Lukášek ten uklizený pokoj okomentoval, když přišel domu........." fuj to jsem se lekl"....:-))))) Já se tam lekám pořád...a taky to nekomentuju....:-))))))
                                                                       Pěkný den
                                                                             S:-)

Malý přídavek, že si nevymýšlím...ani úkoly bez míši nejdou napsat...:-)


....a tady mě pobavila paní učitelka....:-) Tři zajíci(Cecilové) jsou za hezké chování...je pravda, že tři jsme měli jen párkrát...:-))))....ale dneska jsem to moc nepochopila...:-))) Jinak to pochopitelně k smíchu moc není....:-(:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat